24 november 2011

Idag är jag ledig! Det var jag i tisdags också, då var jag i Ullared och satte sprätt på lönen som inte ens hade kommit. Alla julklappar är klara, förutom den jag köpte till min syster som jag kom på att jag ville ha själv. Så den tog jag. Emma, vad vill du ha?

Idag ska jag i alla fall baka. Lussekatter, havrekakor och nötkakor. Det är vad jag tänker i alla fall, det kommer nog sluta med att jag bara gör lussekatterna, det är skitjobbigt.
Jag ska ge några påsar till farmor som fyllde år igår, har jag tänkt. Dom svarar ju alltid "jag har redan allt!" när man frågar. Men några lussekatter tror jag då rakt inte att hon har förrän vid 15.00 i eftermiddag!

Om man vill komma å fika ikväll får man höra av sig. Minst två timmar innan så jag hinner städa upp efter mig.
Ciao!

Inga kommentarer: