27 november 2011

Kinderblogg beställd!

Något roligt:

- Det är roligt när jag tränar core. Om nån hade fått se mig alltså. Det får ingen i dagsläget när jag ålar omkring och känner mig som ett liggande kylskåp.

-Det är ganska roligt att jag höll på å svära åt en unge idag på jobbet, för jag trodde det va Jenny. (?) Tur jag vände mig om innan och såg.

-Det är roligt att min jobbhelg är över!

-Det är roligt att jag ska börja träna på gym på tisdag. Eller?


En överraskning:

Jag har blivit vuxen. Surprise! Jag har raderat nummer jag inte tycker jag behöver, jag fylleringer inte, jag fyllemessar inte och jag vill ha en bäbis. Jag vet inte riktigt om det här är å va vuxen.. men det känns lite så.


Något man kan leka med:

Jag kan inte tänka mig en bättre leksak än en säl!



Inga kommentarer: