29 november 2011

Okej, jag får kanske ta tillbaka det där med att jag har blivit vuxen. Igår åkte jag och Jenny helt spontant och drack öl. En måndag! Med kockarna på jobbet. Det va trevligt! Man får som vanligt veta mer om varandra än vad man får över en lunch i personalrummet. Men det kan kanske va bra så man har nåt å hota med ibland.."öpp öpp.. du vet att jag vet vad du gjorde förra sommarn..!" Typ.

Idag har jag och Rebecka varit på gymmet här i Silverdalen. Fått varsett eget träningsprogram och allting så nu är det väl bara ta sig dit som blir problem. Allt annat är biff!
"Ja dig känner jag ju igen!" Sa våran PT. Hoppsan tänkte jag, jag hänger ju inte direkt på gymmet.. om man säger så.

Annars vet jag inte om jag har så mycket å komma med faktiskt. Jag bara flyter med, ungefär som vanligt.

Adios.

Inga kommentarer: