10 december 2011

Imorrn ska jag jobba! Det känns bra att det är just en söndag jag kommer tillbaka efter min sjuktid. Jag klarar inte av den här hemmatiden. It makes me go bananas! Jag behöver mitt jobb. Undra om jag känner så imorrn? Antaligen inte.

Nu har jag gjort tacolasagne.. på mitt eget sätt. Hoppas jag gillart. Jag är inte direkt nån mästare i köket, om man säger så. Även om det är äckligt ska jag skryta att jag har gjort det. Så länge man inte behöver bjuda nån är allt lugnt.

Jag har börjat lyssna på karlavagnen när jag går å lägger mig. Det är ett bra steg in i vuxenlivet. Det är faktiskt mer intressant än man kan tro. Igår ville jag bli kompis! En kille som va 27 år och hade en obotlig sjukdom som gjorde att han inte kunde hänga med sina vänner. Å då sket dom i han. Va är det för jävla sätt. Borde dom inte sitta hos han på sjukhuset så han får lite sällskap? Hade jag gjort om jag va hans kompis! Hade han bott närmre hade jag nog snudd på gjort det även om jag inte va hans kompis. Stackarn!
En annan gubbe hade jobbat i Norge. Men han va inte så kul, han flåsade mest.

Mat klar. Adios!

Inga kommentarer: