09 december 2011

Jo men viisst!

"hej söt lust ses fika kan pumpa dej"
-man 35
(utropstecken, punkt eller kolon är inte å tänka på?)


"ha lite sex å mys"

- man 36

(är det en fråga eller uppmaning, undrar man ju.)

"Hej du godomligt vackra tjej! Vad gör du annars då? Själv så sadlar jag om till rockstjärna! Vänligen Peter Att vara positv är alltid en stor fördel. Vad är det för katter?"

-man 42

(Okej, antar jag? Godomligt. Herregud.)


"Hej sexy! Hur är det? Med mig är det i alla fall bra. Jag sitter och tittar på tv just nu. Kram!"

-man 47

(Okej, igen. Kram!)


Man kan ju inte säga annat att det är rätt underhållande när sånt här trillar in. Det bästa, eller värsta, är att det gör det flera gånger i veckan. Man undrar ju lite hur folk tänker. Well well, kämpa på, nån annan kanske svarar. Men inte jag!


Elin - pumpar man inte så jäkla lätt!

Inga kommentarer: